seo-optimisation

Proč řešit SEO optimalizaci e-shopu?

Optimalizace pro vyhledávače neboli jinými slovy také SEO optimalizace je velmi probíraným tématem snad v každém oboru, který se týká výpočetní techniky. Co si ovšem pod tímto pojmem představit a jak ho, co možná nejlépe zakomponovat do svého nově rozjetého e-shopu?

Domníváte se, že srovnávačem zboží a PPC kampaní váš boj o zákazníky, kteří navštíví váš e-shop skončil? Ba naopak, ten teprve začíná v podobě SEO, tedy optimalizace, která je zaměřená zejména na internetové vyhledávače.

Optimalizace stránek pro vyhledávače je skvělý způsob, jak nenásilnou formou přimět své potencionální zákazníky k návštěvě vašeho e-shopu. Jaké hlavní benefity to pro vás ve finále bude mít a co všechno proto musíte udělat? Dozvíte se to na následujících řádcích.

Hlavním benefitem jsou noví zákazníci e-shopu

Prodávat zboží na e-shopu bez zákazníků asi moc dobře nepůjde, že je to tak? Jak je ale nenásilně přimět k tomu, aby navštívili právě vaše e-shopové stránky a eventuálně u vás nakoupili?

Jednoduše budete muset provést analýzu klíčových slov, k čemuž vám pomůže chytrý Google Keyword Planner či Sklik.

Pokud v těchto programech zadáte několik hlavních frází či slov, která budou mít jistou spojitost s vaším e-shopem, nabídnou vám různé varianty slov, které zákazníci nejčastěji vyhledávají za pomoci vyhledávačů.

Všechna nalezená klíčová slova si velmi dobře zapamatujte, a to nejlépe tak, že si je zapíšete a rozdělíte je do různých tematických skupin. Seo optimalizace e-shopu vám sice zabere několik hodin vašeho času, ovšem vám bude odměnou právě narůstající počet zákazníků vašeho e-shopu a rovněž i růst prodejů.

Jak lidé přemýšlejí?

Pokud chcete pochopit seo pro e-shop, budete se muset zamyslet nad tím, jak lidé doopravdy přemýšlejí tehdy, shání-li nějaký druh zboží či služby právě na internetu. Zkusme si představit, že zákazník shání kupříkladu ledničku.

Jeho hlavní myšlenkou je tak koupě jakékoliv ledničky, která bude obsahovat parametry, které si přeje. Do vyhledávače tak bude zadávat slova typu, lednička AA+, vestavěná lednička či lednička určité značky a podobně.

Na vašem e-shopu by tak měla být kategorie výpis všech ledniček, ledničky různých značek, vestavěné ledničky, úsporné ledničky, ledničky dle parametrů. Na základě toho vás tolik nebude trápit nastavení seo optimalizace, neboť budete jasně vědět, po čem zákazníci touží a to je tajemství úspěchu.

Za jak dlouho můžete očekávat výsledky?

Pokud si na seo optimalizace vašeho e-shopu dáte vskutku záležet, zvýšení návštěvnosti se dá očekávat do několika měsíců někdy i dříve. Efekt provedené optimalizace je dlouhodobý, takže její výsledky se promítnou v řádu měsíců i let.

Lidé se v současné době naučili velmi dobře, a především výhodně nakupovat právě pomocí e-shopů, tudíž vždy, když něco hledají, začínají to hledat právě na internetu, respektive za pomoci internetových vyhledávačů, které je vždy dovedou až k daným webovým stránkám.

Chcete svěřit optimalizaci odborníkům? Zkuste bezplatnou SEO konzultaci na www.inshop.cz a dozvíte se, zda ji potřebujete a jakým způsobem postupovat.

Post Author: Admin

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *