seo

Jak zvýšit návštěvnost vašich stránek

Návštěvnost je u komerčně provozovaných webových stránek alfou a omegou úspěchu a zároveň jeho nejprůkaznějším měřítkem. Cest k jejímu navýšení existuje nespočet, ale přeci jen můžeme identifikovat takové, na které se vyplatí svou pozornost upínat primárně.

Na následujících řádcích se zaměříme právě na ně, navíc se s vámi podělíme pouze o ty, do nichž není třeba investovat vysoké finanční prostředky pouze váš čas.

Vzhledem ke skutečnosti, že valná většina přístupů na nově vzniklé a menší webové stránky probíhá skrze vyhledávače, je stěžejním bodem vedoucím k vyšší návštěvnosti právě optimalizace webu pro vyhledávače.

Ta může s návštěvností dosti výrazně zahýbat, a to v naprosté většině případů směrem vzhůru, zárukou 100% úspěchu však samozřejmě není. Pokud se ale na ní vykašlete úplně, jenom opravdu stěží (s vyššími finančními náklady) se výrazněji prosadíte mezi nabitou konkurencí.

Co je to SEO?

Pod zkratkou SEO vycházejícího z anglického označení Search Engine Optimization se ukrývá zmiňovaná optimalizace pro vyhledávače. K tomu, abyste ji mohli dělat správně a efektivně si nejprve zjistěte, jaká klíčová slova přivádějí uživatele z vyhledávačů na váš web.

Pokud se k těmto datům dostanete, pak není nic snazšího než se tato slova či slovní spojení snažit citlivě zapracovat do publikovaných textů. Nevíte, kde tyto informace získat? Nechte si zpracovat analýzu klíčových slov od odborníka na SEO.

Při aplikování výrazů do obsahu určitě dávejte pozor na samotnou kvalitu obsahu a přínos pro čtenáře. To by mělo být vždy na prvním místě. Jen tak totiž docílíte toho, že si lidé vaši stránku spojí s užitečným kontentem a budou se na ni pravidelně vracet.

Zároveň tím zvyšujete autoritu a důvěryhodnost webu – tu vyhledávače typicky měří např. počtem odkazů z dalších webových stránek, tím jako dlouho návštěvníci zůstanou na vašem webu a dalšími metrikami.

Proč se vůbec optimalizací webu pro vyhledávače vyplatí zaobírat?

SEO je daleko rozsáhlejší disciplínou zahrnující třeba i tvorbu meta informací a popisů, propojování stránek na vašem webu nebo dobře nastavené filtrování informací na stránkách.

Cíl je však vždy jasně daný. Výsledkem dobře zvládnuté SEO optimalizace stránek je získání relevantních návštěvníků. Těmi rozumíme takové, kteří se dostanou na vaše stránky, najdou tam, co hledají a samozřejmě v ideálním případě nakoupí nebo vás kontaktují.

Nejde tedy prvoplánově pouze o navýšení čísel návštěvnosti, nýbrž o přilákání věrných a stálých klientů/zákazníků.

SEO optimalizace e-shopu vám pak může pomoci s vyšším odbytem zboží a tím pádem se můžete dočkat vyšších tržeb. Vylepšení pozic vašeho e-shopu ve vyhledávačích lze tedy snadno přetavit v peníze.

Kromě optimalizace pro prohlížeče dále můžete zkusit kupříkladu zlepšení práce se sociálními sítěmi nebo redesign současného uživatelského prostředí – to všechno jsou způsoby, které by vám měly dopomoci k vyšší návštěvnosti.

Post Author: Admin

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *